Blog-arkiv

mandag den 26. august 2013

Værtsfamilie og placering

Så blev jeg ringet op af Explorius i morges, og jeg har endelig fået en værtsfamilie. Jeg skal bo i Chino Valley, Arizona hos familien Cianciola-Barker. Familien består af en mor, en far, en søn, to døtre, fire hunde, en kat, en kakadue og en fisk. Så det er en pænt stor flok jeg skal over til. Moren, Amore er 38 år og er Director of Catering and Special Events. Faren, Bradley er 37 og hjemmegående. Så er der min værtsbror Michael på 15, som jeg skal dele værelse med. Og to små søstre, Annie og Emma på 11 og 10.
Der er kun 10.000 indbyggere i Chino Valley, og den High School, jeg skal gå på, har omkring 800 elever. Det er større end Dybbøl-Skolen, men ret småt i forhold til amerikanske standarder. Det er en rigtig, hyggelig, lille country-by. Der er heller ikke særlig mange timers kørsel fra Phoenix, Las Vegas og Grand Canyon. Familien elsker også at udforske lokalområdet, så det skal nok blive et spændende ophold.
Og så er det på fredag, jeg skal afsted. Får nok travlt med at pakke her de næste dage. Så går turen til New York, hvor jeg lige skal være i et par dage, og så er det Arizona. Glæder mig som et lille barn.
Jeg vil prøve at holde bloggen opdateret, når der sker noget spændende (og måske også når der ikke gør).

1 kommentar:

  1. Super godt layout du har lavet. Glæder mig til der kommer nye indlæg fra dig.

    Hilsen Far

    SvarSlet