Blog-arkiv

fredag den 20. december 2013

Nyt indlæg...!

Så er det ved at være ret længe siden jeg har skrevet her, så her kommer det nye indlæg endelig! I efterårsferien fik vi besøg fra Brad's far fra Canada. Vi startede af med at tage til Jerome, en lille, tidligere mineby oppe i bjergene. Det var en hyggelig tur, og vi havde det rigtig sjovt.



De fleste af indbyggerene er hippier der flyttede til i 70'erne, da det var en spøgelsesby før. Det kan man godt se på husene!



Området er næsten som taget ud af en western-film.


En nymoderne kirke oppe i bjergene. Indeni solgte de en masse souvenirs, så der var ikke meget kirke over det.

Senere på ugen tog vi til Grand Canyon. Familien havde allerede været der masser af gange, men mig og Grandpa Barker er begge udlændinge, så det var meget spændende for os.





Skolen begyndte igen og jeg fik lavet et par ændringer i skemaet for at gøre det lidt nemmere og en del sjovere. Anatomy er blevet skiftet ud med Agriculture, og History er skiftet ud med Video, så her er det nye:
1st  Algebra II
2nd Spanish I
3rd Agriculture
4th Strength and Conditioning
5th Lunch 
6th Video Editing
7th English 11

Halloween kom så, og jeg fik lov til at fejre det på den amerikanske måde. Det skal lige siges at det er sandt, de gør rigtig meget ud af det herovre. Fejrede det med Alex, hans kæreste og nogle af hendes vendinder. Husene i området var pyntede op, og der var både dukker der bevægede sig og lysende portaler og en masse andet. I USA har de ikke fastelavn, men til gengæld gør de dobbelt så meget ud af Halloween, end vi gør.


 

Vi har også holdt Thanksgiving, og hele familien på omkring 50 mennesker blev inviteret over i en kirkelade vi lånte. Og så fik vi en masse lækker kalkun, skinke og kartoffelmos. Det er en tradition vi burde have i Danmark også! Vi holdt også en mini-Thanksgiving for udvekslingsstudenterne i området. Vi tog alle mad med fra vores land, og jeg tog forloren hare med. Ellers var der thai-mad og kager og andet godt.


Så er jeg også begyndt på wrestling. Det er meget sjovt, men vildt hårdt. En gang havde en 12 timers træning med holdet fra 6 om aftenen til 6 om morgenen. Vi skulle for eksempel løbe i en gruppe rundt om løbebanen med et traktordæk, wrestle mod hinanden, capture the flag og om morgenen løb vi i mørket for at komme tilbage til pandekager. Efter alt det, så var pandekagerne de bedste i verden.. Det var om fredagen så resten af weekenden blev brugt på at sove. Og så har jeg også været til to stævner indtil videre. Jeg vandt min første kamp, hvilket jeg er super stolt af! I alt har jeg haft seks kampe, og vundet to af dem. Det er jeg helt tilfreds med, når det jo kun er mit første år.

Sidst men ikke mindst, så har vi også fået en ny udvekslingsstudent, Gui, fra Thailand i huset!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar